tisdag 25 december 2012

علی فاطمی عمارهDecember 03, 2012

تروريسم اسلامى
سید علی فاطمی عماره
جمهوری اسلامی در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای ,امنیت و اسایش مردم ایران را هر چه بیشتر به خطر انداختهاست.رژیم برای جلوگیری از تهدیدات خارجی و به دلیل نداشتن پایگاه مردمی تنها راه بقای خود را دستیابی به سلاح اتمی می بیند.و در راه این هدف شوم مردم را زیر شدیدترین فشارها و تحریم های بین المللی قرار داده است. همه ای ما به خوبی میدانیم که این تحریم ها اثرات منفی و مخرب خود را در تمامی زمینه هاا و ابعاد بر جامعه ایران به جای گذاشته است.از سقوط هواپیما های مسافربری کهنه و فرسوده گرفته تا تورم سر سام اور,کمبود کالا های ضروری,دارو و مایحتاج روزانه مردم جای رفاه و اسایش را برای مردم ایران پر کرده است.

سرکوب و اختناق 33 ساله حکومت اسلامی ,و اکنون با اضافه شدن این تحریم ها و افزایش خطر جنگ همراه شده است.از سوی دیگر توجه جامعه جهانی به برنامه هسته ای ایران باعث غفلت از وضعیت وخیم حقوق بشر در جامعه شده است.اعتراض های مردمی و دانشجویی با بیرحمی سر کوب می شوند,فشار به اقلیت های مذهبی به خصوص جامعه بهائیان افرایش یافته است. نویسندگان و وبلاگ نویسان در معرض تهدید و خطر قرار گرفته اند. صدور احکام اعدام شلاق و سنگسار ادامه دارد بویژه اعدام نوجوانان زیر 18 سال که مورد نفرت جهانیان قرار گرفته است.
قابل توجه است که صدور احکام مرگ در کشوری صورت میگیرد که دارای یکی از فاسد ترین سیستم های قضائی جهان میباشد که به صورت کامل وابسته به حکومت و بر اساس قوانین فقهی و دینی استوار گشته و افراد نالایق و نا اشنا به علم و حقوق و بشر بعنوان قاضی مشغول به کار هستند.در بسیاری از موارد حتی متهمان بدون داشتن وکیل و امکان مطالعه پرونده به زندان یا مرگ محکوم می شوند.
حمایت این رژیم از گروههای تروریستی و بنیاد گرا نیز بر کسی پوشیده نیست,امری که بزرگترین مانع در راه رسیدن به صلح در خاورمیانه مرد و باعث کشته شدن مردم بیگناه به صورت روزمره می باشد.در کشوری که بسیاری مردم زیر خطه فقر زندگی می کنند و از داشتن امکا نات اولیه زندگی محرم هستند,پول و اسلحه برای گروههای تروریستی لبنانی و فلسطینی فرستاده می شود تا با حادثه افرینی به بقای جمهوری اسلامی کمک کنند.
هزینه تمامی این سیاستهای غلط,بلند پروازی ها و دشمنی ها را مردم ایران می پردازند که نا با ورانه در گرداب این حکومت غیر منتخب گرفتار شده اند.


زنده باد دمکراسی
آزادی برابری
حکومت سوسیالیستی



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar